Zuidberg is een bedrijf dat zich in een voortdurend bewegende markt bevindt waarin medewerkers moeten meebewegen. Zuidberg merkte dat dat nog niet zo eenvoudig is. Ze zijn daarom op zoek gegaan naar een specialist die ze hierbij zou kunnen helpen. Zo zijn ze bij BridgeMoore uitgekomen.
Zuidberg is een modern en gezond familiebedrijf met bijna 40 jaar historie. Het team van ruim 320 medewerkers ontwikkelt en produceert hoogwaardige innovatieve producten voor eindgebruikers in meer dan 42 landen. De huidige directeur Jeroen Zuidberg nam in 2004 niet alleen het stokje van zijn vader Henk over. Ook zijn passie en gedrevenheid bloeit daarmee voort in ons mooie bedrijf.
Zuidberg bestaat uit vier moderne hightech productiebedrijven met elk een eigen specialisme. De engineering, productie, sales en services zijn op één locatie in Ens (Flevoland) ondergebracht. Daardoor zijn de lijnen letterlijk en figuurlijk zeer kort en is er maximaal sprake van synergievoordelen. De gezamenlijke kennis en ervaring leidt uiteindelijk tot de onderscheidende kwaliteit van ieder Zuidberg-product.
De continuïteit van Zuidberg ligt verankerd in de kwaliteit van onze mensen, innovaties en productieprocessen. In onze afspraken, productiewijze en leveringen streven we daarom naar 100% betrouwbaarheid. De strengste kwaliteitsnormen en de hoogste gebruikerseisen zijn onze standaard. Die garantie kunnen we alleen geven door continu te blijven investeren in mensen en techniek, duurzaamheid en efficiëntie.
Op basis van een grondige analyse (uitgevoerd onder de directie, management en de medewerkers) heeft BridgeMoore een messcherpe diagnose gesteld over waar de schoen wringt. In nauwe samenspraak hebben we hieruit een aantal doelstellingen geformuleerd voor de komende 5 jaar. Deze hebben als uitgangspunt gediend bij het samenstellen van een trainingsprogramma op maat voor onze commerciële afdeling.
Dit programma helpt onze commerciële buitendienst om:
- de juiste commerciële attitude en communicatieve skills verder aan te scherpen;
- meer proactief klantgericht te denken en doen;
- kansen in de markt eerder en beter te spotten en hierop optimaal in te spelen;
- de problemen, wensen en behoeften bij de juiste (strategische) gesprekspartners bij onze klanten helder in kaart te brengen;
- op basis hiervan de toegevoegde waarde van Zuidberg op de juiste wijze te “verkopen” aan de DMU van deze klanten;
- heldere doelstellingen te formuleren en deze te vertalen naar een concrete en praktische activiteitenplanning richting accounts;
- volgens een goed uitgekiend verkoopproces, meer planmatig, doelgericht en gestructureerd te werken.
Kortom: een slimme investering in onze medewerkers en onze toekomst!