COMMUNICATIE TRAININGEN

Onze missie is vooruitkijken, in beweging blijven en onszelf voortdurend vernieuwen. Dit alles vanuit een oprechte passie om onze klanten te inspireren en uit te dagen hun grenzen te verleggen. Met een frisse aanpak geven wij uw organisatie een boost!

Onze trainingsmethodiek, in combinatie met in de praktijk bewezen communicatietrainingen, leveren deelnemers op een boeiende en uitdagende wijze steeds weer nieuwe inzichten en praktische vaardigheden op. Leerpunten die direct toepasbaar zijn in hun dagelijkse praktijk en waarmee hun motivatie en zelfvertrouwen zal groeien.
Onze trainers helpen met herkenbare praktijkvoorbeelden om de ingebakken overtuigingen van deelnemers, die resulteren in niet-functionele gewoonten, los te laten. Zij leren hen hoe zij in de dagelijkse praktijk effectiever en efficiënter kunnen handelen.
Indien u op zoek bent naar het verhogen van uw potentieel of uw organisatie, dan vindt u hier de trainingen die u zoekt.

Zoekt u maatwerk?

Voor welk functieprofiel zoekt u een training?

Human profiling

The Human Profiling Training

In deze training leer je om snel en doeltreffend de (ware) intentie van jouw gesprekspartner te onthullen. Dit stelt je namelijk in staat om vanaf dat moment mensen beter te begrijpen en te helpen, maar vooral ook om regie te houden tijdens je gesprekken.

Een absolute aanrader voor mensen die regelmatig een (sollicitatie)interview afnemen, onderhandelen of op wat voor manier dan ook informatie verzamelen voor het nemen van besluiten, maken van keuzes of geven van adviezen.

communicatie

Effectief zakelijk communiceren

Hoe luistervaardig ben ik?  Hoe stel ik de juiste vragen? Hoe overtuig ik mijn gesprekspartner van mijn argumenten? Hoe voorkom ik discussie? Hoe verkrijg ik acceptatie als professionele gesprekspartner?  Dit zijn enkele voorbeelden van de communicatieve vaardigheden die in deze training zullen worden behandeld.

Een absolute must voor iedereen die het belang er van inziet om ruis en miscommunicatie in een gesprek te vermijden, zodat de boodschap optimaal wordt overgebracht.

receptie

Effectieve telefonische communicatie voor Secretariaat & Receptie

Een aantal factoren bepalen de kwaliteit van de telefonische communicatie van de hedendaagse secretaresse, receptionist(e) en telefonist(e). Denk hierbij aan zaken als: “Hoe geef ik een (nieuwe) relatie ook aan de telefoon het gevoel dat hij belangrijk is voor onze onderneming?” of “Hoe voorkom ik discussies?” of “Hoe bepaal ik de urgentie van een situatie en wie verbind ik wel/niet door?”

Deze vragen zijn slechts enkele voorbeelden van de praktijkgerichte onderwerpen binnen deze training die worden besproken en geoefend, zodat er belangrijke stappen kunnen worden gezet om de communicatie op een hoger plan te brengen. 

servicemonteur

Communicatieve Vaardigheden voor Service Technici

Een intensieve, vierdaagse training speciaal voor technische medewerkers die in persoonlijk contact komen met klanten en zich onvoldoende bewust zijn van hun rol binnen het commerciële proces.

Het belang van het realiseren van een optimale klanttevredenheid staat centraal in deze training.

Ik maak graag een afspraak met een van jullie specialisten

Menu