VERKOOP TRAININGEN

Onze missie is vooruitkijken, in beweging blijven en onszelf voortdurend vernieuwen. Dit alles vanuit een oprechte passie om onze klanten te inspireren en uit te dagen hun grenzen te verleggen. Met een frisse aanpak geven wij uw organisatie een boost!

Onze trainingsmethodiek, in combinatie met in de praktijk bewezen verkooptrainingen, levert deelnemers op een boeiende en uitdagende wijze steeds weer nieuwe inzichten en praktische vaardigheden op. Leerpunten die direct toepasbaar zijn in hun dagelijkse praktijk en waarmee hun motivatie en zelfvertrouwen zal groeien.
Onze trainers helpen met herkenbare praktijkvoorbeelden om de ingebakken overtuigingen van deelnemers, die resulteren in niet-functionele gewoonten, los te laten. Zij leren hen hoe zij in de dagelijkse praktijk effectiever en efficiënter kunnen handelen.
Indien u op zoek bent naar het verhogen van uw potentieel of uw organisatie, dan vindt u hier de trainingen die u zoekt.

Zoekt u maatwerk?

Voor welk functieprofiel zoekt u een training?

Alle(telefonisch) Acquisiteur2Account Manager14Adviseur / Consultant15Balie verkoper (B2B)3Business Development Manager13Key Account Manager12Sales Manager9Senior Verkoper7Verkoper10Verkoper Binnendienst2Winkel/showroom verkoper (B2C)6

The Human Profiling Experience

Deze zeer interactieve Experience biedt een unieke competentie waarmee je de lichaamstaal van de ander kunt lezen als een boek. Hierdoor ben je in staat om de juiste vraag op het juiste tijdstip te stellen en efficiënt achter de intenties van de ander te komen, waardoor je de ander nog beter begrijpt en kunt helpen.

Een absolute aanrader voor iedereen die binnen sales of HR actief is!

Desksales for Inside Sales & Support

Voor het behoud van een goede klantrelatie is de commerciële binnendienst een belangrijke factor. Zij krijgen in de regel de klant aan de telefoon als er iets misgaat of  moeten het slechte nieuws vertellen. Zij dienen goede contacten te onderhouden met de buitendienst door een ondersteunende rol te vervullen. Kunnen inschatten wat belangrijk is, prioriteiten stellen en doeltreffende offertes samenstellen op basis van rapportages.

Op basis van onze jarenlange ervaring hebben wij een praktijkgerichte, vierdaagse training ontwikkeld voor commerciële medewerkers op de binnendienst aan wie hoge eisen worden gesteld.  

Acquisition by Phone

In een aantal gevallen is het nuttig om telefonisch een afspraak te maken met iemand. Denk hierbij aan een beslisser/beïnvloeder bij een bestaande klant of prospect; of als je een lead gekregen hebt; of als je iemand moet nabellen die zijn visitekaartje heeft achtergelaten op de beursstand. Een groot aantal factoren bepalen of dit gesprek succesvol is.

Succesvol om leren gaan met “koudwatervrees” en het op een professionele manier maken van een vervolgafspraak vormen de leidraad in deze training.

Commercial & Social Skills for Consultants

Deze training is bedoeld voor alle consultants die hun commerciële- en communicatieve vaardigheden willen verbeteren en daarmee het rendement uit hun gesprekken te optimaliseren. Ook voor de ervaren consultant is deze training een aanrader, omdat onze trainers iedere deelnemer op zijn/haar niveau waardevolle nieuwe inzichten en persoonlijke adviezen geeft.

Deze training wordt gegeven voor consultants in zowel de zakelijke- als de consumentenmarkt.

Adviesvaardigheden voor Consultants

Deze training is bedoeld voor alle consultants die hun commerciële- en communicatieve vaardigheden willen verbeteren en daarmee het rendement uit hun gesprekken te optimaliseren. Ook voor de ervaren consultant is deze training een aanrader, omdat onze trainers iedere deelnemer op zijn/haar niveau waardevolle nieuwe inzichten en persoonlijke adviezen geeft.

Deze training wordt gegeven voor consultants in zowel de zakelijke- als de consumentenmarkt.

Commercial & Social Skills in B2B Retail Environments

Deze training is gericht op het aanleren van de vaardigheden die nodig zijn om een (balie)klant optimaal tevreden te stellen. Hoe om te gaan met situaties zoals een ontevreden- of onredelijke klant, een boze klant, klachten, verwijten en ga zo maar verder. Hoe stel je als (balie)medewerker de juiste vragen om een inzicht te krijgen in de behoeften van de klant? Hoe overtuig je de klant van jouw voorstel met de juiste argumenten? En hoe help je de klant om een koopbeslissing te nemen.

Kortom een aanrader voor iedere baliemedewerker!

Commercial & Social Skills in B2C Retail Environments

Deze training is gericht op het aanleren van de benodigde vaardigheden om bezoekers in een winkel of showroom optimaal te bedienen en tevreden te stellen. Hoe alle verkoopkansen worden benut door proactief te reageren. Spontaan contact maken, de juiste vragen stellen en de klant helpen een beslissing te nemen. Klantvriendelijk te acteren. Onnodige discussies te vermijden. Klachten vriendelijk af te handelen.

Kortom een aanrader voor iedere verkoper in een showroom of winkel!

Ik maak graag een afspraak met een van jullie specialisten

Afspraak