VERKOOP TRAININGEN
Onze missie is vooruitkijken, in beweging blijven en onszelf voortdurend vernieuwen. Dit alles vanuit een oprechte passie om onze klanten te inspireren en uit te dagen hun grenzen te verleggen. Met een frisse aanpak geven wij uw organisatie een boost!
Onze trainingsmethodiek, in combinatie met in de praktijk bewezen verkooptrainingen, levert deelnemers op een boeiende en uitdagende wijze steeds weer nieuwe inzichten en praktische vaardigheden op. Leerpunten die direct toepasbaar zijn in hun dagelijkse praktijk en waarmee hun motivatie en zelfvertrouwen zal groeien.
Onze trainers helpen met herkenbare praktijkvoorbeelden om de ingebakken overtuigingen van deelnemers, die resulteren in niet-functionele gewoonten, los te laten. Zij leren hen hoe zij in de dagelijkse praktijk effectiever en efficiënter kunnen handelen.
Indien u op zoek bent naar het verhogen van uw potentieel of uw organisatie, dan vindt u hier de trainingen die u zoekt.
Zoekt u maatwerk?
Voor welk functieprofiel zoekt u een training?
The Human Profiling Experience
Deze zeer interactieve Experience biedt een unieke competentie waarmee je de lichaamstaal van de ander kunt lezen als een boek. Hierdoor ben je in staat om de juiste vraag op het juiste tijdstip te stellen en efficiënt achter de intenties van de ander te komen, waardoor je de ander nog beter begrijpt en kunt helpen.
Een absolute aanrader voor iedereen die binnen sales of HR actief is!
Accelerate your Sales
Om de concurrentie voor te blijven zullen alle medewerkers in uw verkooporganisatie zich telkens weer positief moeten onderscheiden met hun gedrag en vaardigheden (attitude en skills). Om optimaal in te spelen op alle veranderingen in de marktomstandigheden zullen zij bovendien permanent hun gedrag en vaardigheden daarop dienen aan te passen.
Op basis van deze twee aspecten hebben wij “Accelerate your Sales, the Ultimate Sales Acceleration Plan” ontwikkeld.
Sales Expert Skills – Fundamental Level
Deze training is bedoeld voor alle accountmanagers die precies willen weten hoe zij tot de besten in het vak kunnen behoren. Ook voor de meer ervaren accountmanager is deze training een aanrader, omdat onze trainers iedere deelnemer op zijn/haar niveau nieuwe inzichten geeft en de commerciële vaardigheden verhoogd.
Deze training wordt zowel gegeven voor accountmanagers in de zakelijke- als de consumenten markt.
Sales Expert Skills – Advanced Level
Deze training is bedoeld als vervolg op de training Sales Expert Skills (fundamental level) of voor de accountmanager die al trainingservaring heeft en benieuwd is of hij nog iets kan leren.
Deze training is een must voor iedere gemotiveerde accountmanager die zijn ratio’s wil verbeteren, door zijn attitude en skills op een hoger niveau te brengen.
Sales Expert Skills – Ultimate Level
Deze training is bedoeld als vervolg op de training Sales Expert Skills (advanced level) of voor de accountmanager die al veel trainingservaring heeft en benieuwd is of hij nog meer kan leren.
Deze training is een must voor iedere gemotiveerde accountmanager die zijn ratio’s en verkoopskills naar het hoogste niveau wil tillen.
Value Based Selling
In deze intensieve, tweedaagse training staat centraal op welke wijze jij in een verkoopgesprek op een gestructureerde manier de juiste vragen kunt stellen. Om daarmee een helder inzicht te krijgen, welke values de klant toekent aan aspecten van de oplossingen, die jij met jouw portfolio te bieden hebt. Om vervolgens te leren hoe jij, met behulp van scherp geformuleerde argumentaties, de klant ervan kunt overtuigen, dat jouw propositie de door hem gewenste values zal opleveren.
Met als resultaat, dat de klant op basis van zijn heldere inzicht in de return on investment (R.O.I.) van jouw propositie de opdracht aan jou zal geven en gunnen.
Value Based Selling – the workshop
In deze intensieve, tweedaagse workshop staat de implementatie van de value based selling methodiek centraal. Dit alles onder leiding van een ervaren trainer/coach. Allereerst wordt er een nauwkeurige inventarisatie gemaakt van alle (toegevoegde) waarden in het portfolio van jouw bedrijf. Vervolgens zullen hiermee de value propositions gemaakt worden met de bijbehorende set vragen en de aan deze values gekoppelde argumentaties.
Kortom: deze workshop zal ervoor zorgen dat je een aantal krachtige tools bezit waarmee je jouw voorbereidingstijd verkort, in gesprekken méér bereikt en jouw scoringspercentages nog verder verbeteren.
Ultimate Pricing & Closing Techniques
Een complex en groot aantal factoren bepalen het resultaat van een verkoopgesprek. “Hoe zorg ik ervoor, dat de klant de juiste prijs of condities accepteert?” en “hoe voorkom ik (onnodig) uitstel, zodat ik de handtekening nu op papier krijg?” zijn twee belangrijke aspecten waar veel verkopers moeite mee hebben.
Beide aspecten vormen de leidraad binnen deze praktijkgerichte training die een “must” is voor iedere verkoper!
Commercial Negotiation Skills (Win-Win)
Onderhandelen met duurzame relaties dient voor alle betrokken een bevredigend resultaat op te leveren. Dit vereist naast een goede voorbereiding en communicatieve vaardigheden óók de juiste aanpak en onderhandelingsstrategie met alle bijbehorende tactieken.
In deze training worden alle aspecten besproken en geoefend, die bepalend zijn voor een optimaal onderhandelingsresultaat.
Multi Level Selling
Voor het behoud van een klantrelatie is het belangrijk om goede contacten te onderhouden op alle niveau’s binnen de organisatie. Te vaak loopt het mis doordat nagelaten wordt om zorgvuldig een effectieve relatie te onderhouden met alle beslissers en beïnvloeders.
Deze training gaat je helpen om een succesvolle aanpak te ontwikkelen die gericht is op het wegnemen van de bezwaren en het rekening houden met de visie van alle leden van de DMU.
Account Management
In deze praktijkgerichte training worden alle inzichten en vaardigheden getraind die noodzakelijk zijn om samen met de klant een duurzame, profijtelijke relatie op te bouwen. Een relatie die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen, tevredenheid en toegevoegde waarde, waardoor een synergie ontstaat waarmee beide partijen het gewenste resultaat bereiken en doelstellingen worden gerealiseerd.
Deze training is erop gericht om de juiste attitude en specifieke skills, die voor de belangrijkste taken van een accountmanager noodzakelijk zijn te behandelen en te oefenen.
Desksales for Inside Sales & Support
Voor het behoud van een goede klantrelatie is de commerciële binnendienst een belangrijke factor. Zij krijgen in de regel de klant aan de telefoon als er iets misgaat of moeten het slechte nieuws vertellen. Zij dienen goede contacten te onderhouden met de buitendienst door een ondersteunende rol te vervullen. Kunnen inschatten wat belangrijk is, prioriteiten stellen en doeltreffende offertes samenstellen op basis van rapportages.
Op basis van onze jarenlange ervaring hebben wij een praktijkgerichte, vierdaagse training ontwikkeld voor commerciële medewerkers op de binnendienst aan wie hoge eisen worden gesteld.
Acquisition by Phone
In een aantal gevallen is het nuttig om telefonisch een afspraak te maken met iemand. Denk hierbij aan een beslisser/beïnvloeder bij een bestaande klant of prospect; of als je een lead gekregen hebt; of als je iemand moet nabellen die zijn visitekaartje heeft achtergelaten op de beursstand. Een groot aantal factoren bepalen of dit gesprek succesvol is.
Succesvol om leren gaan met “koudwatervrees” en het op een professionele manier maken van een vervolgafspraak vormen de leidraad in deze training.
Commercial & Social Skills for Consultants
Deze training is bedoeld voor alle consultants die hun commerciële- en communicatieve vaardigheden willen verbeteren en daarmee het rendement uit hun gesprekken te optimaliseren. Ook voor de ervaren consultant is deze training een aanrader, omdat onze trainers iedere deelnemer op zijn/haar niveau waardevolle nieuwe inzichten en persoonlijke adviezen geeft.
Deze training wordt gegeven voor consultants in zowel de zakelijke- als de consumentenmarkt.
Adviesvaardigheden voor Consultants
Deze training is bedoeld voor alle consultants die hun commerciële- en communicatieve vaardigheden willen verbeteren en daarmee het rendement uit hun gesprekken te optimaliseren. Ook voor de ervaren consultant is deze training een aanrader, omdat onze trainers iedere deelnemer op zijn/haar niveau waardevolle nieuwe inzichten en persoonlijke adviezen geeft.
Deze training wordt gegeven voor consultants in zowel de zakelijke- als de consumentenmarkt.
Commercial & Social Skills in B2B Retail Environments
Deze training is gericht op het aanleren van de vaardigheden die nodig zijn om een (balie)klant optimaal tevreden te stellen. Hoe om te gaan met situaties zoals een ontevreden- of onredelijke klant, een boze klant, klachten, verwijten en ga zo maar verder. Hoe stel je als (balie)medewerker de juiste vragen om een inzicht te krijgen in de behoeften van de klant? Hoe overtuig je de klant van jouw voorstel met de juiste argumenten? En hoe help je de klant om een koopbeslissing te nemen.
Kortom een aanrader voor iedere baliemedewerker!
Commercial & Social Skills in B2C Retail Environments
Deze training is gericht op het aanleren van de benodigde vaardigheden om bezoekers in een winkel of showroom optimaal te bedienen en tevreden te stellen. Hoe alle verkoopkansen worden benut door proactief te reageren. Spontaan contact maken, de juiste vragen stellen en de klant helpen een beslissing te nemen. Klantvriendelijk te acteren. Onnodige discussies te vermijden. Klachten vriendelijk af te handelen.
Kortom een aanrader voor iedere verkoper in een showroom of winkel!
Selling on Trade Shows
Beurzen zijn een kostbaar middel om uw (nieuwe) producten ten toon te stellen en waar uw commerciële team in gesprek gaat met klanten en bezoekers. Om de juiste ROI te krijgen dient uw standbemanning doelgerichte gesprekken te voeren, die het juiste resultaat opleveren.
Deze training is erop gericht om uw verkoopteam optimaal voor te bereiden op alle specifieke aspecten van de commerciële vaardigheden en attitude in aanloop naar de beurs, tijdens de beurs en de opvolging na de beurs.
High Impact Presentation Skills
Veel verkopers ervaren het houden van een presentatie als vervelend en moeilijk. Dit heeft een grote impact op de kwaliteit van de presentatie. Het overwinnen van stress en het beschikken over de juiste basisvaardigheden kunnen het succes van hun presentatie sterk verhogen.
De belangrijkste succesfactoren worden behandeld en geoefend, zodat er belangrijke stappen kunnen worden gezet om voortaan met meer plezier en een hoger rendement te presenteren.